شرایط و قوانین استفاده از امکانات فروشگاه فناوران برتر شاهوار
ورود کاربران به وب‏‌سایت فروشگاه فناوران برتر شاهوار به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه فناوران برترشاهواراست. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین فروشگاه فناوران برتر شاهواراز سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

قوانین عمومی
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های فروشگاه فناوران برتر شاهوار منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های فروشگاه فناوران برتر شاهوارتغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

ارتباطات الکترونیکی و مخابراتی
هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات فروشگاه فناوران برتر شاهوار استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به فروشگاه فناوران برتر شاهوارایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که فروشگاه فناوران برتر شاهوار به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) و همچنین به صورت تلفنی به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تأیید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های فروشگاه فناوران برتر شاهوار از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد فروشگاه فناوران برتر شاهوار برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید.

توجه داشته باشید که شماره‌های تلفن ثابت 02332229147 و09054330740 تنها شماره‌‌هایی است که فروشگاه فناوران برتر شاهوار از طریق آن با کاربران و مشتریان خود در ارتباط است.
بنابراین هرگونه تماس تلفنی و پیامک و یا تماس تحت عنوان فروشگاه فناوران برتر شاهوار، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام فروشگاه فناوران برتر شاهوار است و در صورت دریافت چنین تماس‌هایی، لطفاً مراتب را جهت پیگیری قانونی به ایمیل javad.sabzikaran@gmail.com اطلاع دهید.

رعایت حریم شخصی فروشگاه فناوران برتر شاهوار
همه مطالب در سایت فروشگاه فناوران برتر شاهوار، مانند متن، گرافیک، آرم، لوگو، تصاویر، ویدئوهای تصویری، آیکون، دکمه، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط فروشگاهفناوران برتر شاهوارجزئی از اموال فروشگاه فناوران برتر شاهوارمحسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس، در انحصار فروشگاه فناوران برتر شاهوار است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای فروشگاه فناوران برتر شاهوار محفوظ می‏‌دارد.

فورس ماژور
تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد فورس ماژور، فروشگاه فناوران برتر شاهوار هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
فروشگاه فناوران برتر شاهوار خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید

ارتباط با مدیریت