هنرستان رشته فتوگرافیک

images

هنرستان  رشته فتوگرافیک البرز

هنرستان پسرانه که رشته فتوگرافیک را تدریس کند بی شک بسیار است. مسئله ما کیفیت آموزشی آنهاست امروز میخواهیم کمی درباره فتوگرافیک و هنرستان البرز صحبت کنیم. رشته فتوگرافیک یکی رشته هایی است که ارتباط مستقیمی با عکاسی دارد. در واقع بیشترین مهارت دانش آموخته رشته فتوگرافیک در عکاسی است. اگر به این موضوع علاقه دارید تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

رشته فتوگرافیک چیست؟

فتوگرافیک یعنی تلفیق هنر و عکاسی. این رشته پلی میان عکاسی و گرافیک است. بسیاری این رشته را با گرافیک اشتباه میگیرند که صراحتا به شما میگوییم چنین چیزی نیست. بیشتر از نصف دانش فتوگرافیک را عکاسی تشکیل میدهد. هنرستان دخترانه نخبگان رشته فتوگرافیک را تدریس میکند. آینده شغلی فتوگرافیک را می توان در تبلیغات، طراحی پوستر و دیگر فعالیت های گرافیکی که با عکاسی مرتبط هستند دانست.

در فتوگرافیک چه چیزی یاد میگیریم؟

آشنایی با با طراحی، تصویرسازی، طراحی حروف، صفحه آرایی، طراحی انواع پوستر، بروشور، طراحی جلد کتاب و مجلات، انواع چاپ دستی، استفاده از مداد رنگی، گواش، آبرنگ، اصول عکاسی و ترکیب رنگی از جمله مواردی است که در رشته فتوگرافیک می آموزیم. همچنین تکنیک های برای بهتر شدن مهارت شما در این رشته وجود دارد که آموختن آنها نیز از ملزومات است.  تکنیک هایی مثل عکاسی، نقاشی و روشهای مختلف چاپ، تکنیکهای مختلف طراحی مثل قلم و مرکب، استفاده از مداد رنگی و غیره. البته که اگر هنرستان پسرانه البرز را برای رشته فتوگرافیک انتخاب کردید نگران مسائل آموزشی نباشید.

در فتوگرافیک نیاز به آموختن شیمی و ریاضی است؟

در طول سه سال تحصیل شما 2 واحد ریاضی یک و دو را باید بگذرانید. همچنین یک واحد درس شیمی که در سال دوم تحصیل برایتان اخذ می شود.  در سال سوم دیگر ریاضی نخواهید داشت. به طور کلی دانش آموز رشته فتوگرافیک باید ذهن خوبی برای حل مسائل و معادلات ریاضی داشته باشد. داشتن دستان سالم برای انجام کار های ظریف هنری و چشمان بینا برای این رشته نیز از واجبات است. البته درس های عمومی را فراموش نکنید آنها نیز در برنامه تحصیلی 3 ساله حضور دارند.

ارتباط با مدیریت